آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

مشاعره

سلام دوستان

ببخشید که یه مدت اپ نداشتیم

شاید از اثرات بهار باشه که تنبلی با خودش میاره . ما هم که منتظر بهونه هستیم.

خیلی وقت بود میخواستم یه مجموعه واسه مشاعره اماده کنم اما حس و حالش نمیومد

اما الان دیگه عزم رو جزم کردم که به کمک شما یه مجموعه شعر زیبا واسه مشاعره اماده کنم.

البته از هفته ی بعد شروع میکنم . به این صورت که از حرف الف شروع میکنم . هرچی بلد بودم رو مینویسم . تو پست میزارم . شما هم اگه خواستین شعر هاتونو تو نظرات بگین تا پایین پست با لینک خوتون ثبت بشه و مجموعه پر بار تر شه. هر چند روز یه بار هم ی حرف جدید رو شروع میکنیم .

فدای همتون . شاد باشین.


آموزش ساختن کد آهنگ وبلاگ

۱: کم کردن حجم آهنگ مورد نظر :

برای این کار بر نامه های متعددی موجو هست اما به نظر من یکی از مناسبترین و در دسترس ترینشون برنامه ی محبوب و کار آمد جت ادیو (jetAudio) هستش که فکر کنم رو سیستم همتون نصب باشه . اگه هم نبود بگین تا لینک دانلودشو براتون بزارم.

خب برنامه ی جت ادیو رو باز کنین و روی تب کانورت (convert) مطابق شکل کلیک کنید و گزینه ی convert audio را انتخاب کنید تا یک پنجره ی جدید باز شود.

ادامه مطلب ...

سمنو پزان

سلام دوستان . امیدوارم که هر جا هستین شاد و سر حال باشین . این دو روز که نبودم یه مهمونی بزرگ داشتیم . نمی دونم تو شهر های دیگه هم سمنو پزان هست یا نه . اما تو شهر ما که هست . آره ما هم سمنو پزان داشتیم و چون من داداش کوچیکه خانواده هستم طبیعتا بیشتر کارا رو سر من خراب شده بود.

خلاصه حسابی اسفالت شدم .

حسابی جاتون خالی بود . اما نه از لحاظ فیزیکی . اخه خیلی شلوغ بود . مراسم تعزیه خونی هم پای دیگ داشتیم.

اما خوش گذشت.

مهدی جونمم لطف  کردن اومدن که خیلی خیلی خوشحال شدمو کلا خستگیم در رفت.

راستی می خوام تو ی آپ بعدی آموزش ساختن کد آهنگ واسه وبلاگ رو بزارم . هرچند میدونم که خیلی هاتون از خودمم خیلی وارد ترین . امات واسه اونایی که بلد نیستن میزارم.

فدای همتون

عیدی

سلام دوستان . خوبید؟

خب عیده دیگه . باید به هم عیدی هم بدیم . اما اینجا اینترنته و عیدی هم باید اینترنتی باشه دیگه.

راستش میخواستم چندتا کلیپ واسه دانلود بزارم واستون دیدم ترافیکتون تموم میشه بدتر اینجوری به ضررتون میشه. واسه همین هم  تا ۲ کلیپ بیشتر نمیزارم. چند روز پیشا یعنی چند روزی قبل از عید . یکی از دوستای  قدیمیمو دیدم که خیلی هم دوسش داشتم . ( محمد گودرزی ) بعد از کلاس مربی گری فوتبال یا فوتسال داشت برمیگشت . خلاصه معروف شدم دیگه . اگه دیدید یه روزی مربی تیم ملی اقای محمد گودرزیه بدونید که دوست منه.

بعد بهم گفت که یه کلیپ فوتبالی بزارم .منم چون دیدم مهدی جونم از فوتبال ال کلاسیکو خیلی خوشش میاد . میخواستم یه کلیپ از ال کلاسیکو بزارم . اما هرچی گشتم اونیرو که میخواستم پیدا نکردم که به یه کلیپ خنده دار از فوتبال زنان برخوردم. اما اونو هم هرکاری کردم نتونستم لینک دانلودشو پیدا کنم. واسه همین فقط میتونین انلاین تماشاش کنین . البته فقط با فلش پلیر.

کلیپ دومی هم کلیپ فوتبالیست های ایرانی هستش که اونهم خیلی جالب و خنده داره.

ادامه مطلب ...

نوروز مبارک!

سلام عزیزانم
خوبین؟
چه خبرا؟
چند روزی بود که نت نبودم

اخه دم عیدیه سرکارم خیلی سرمون شلوغ بود.

امروز دیگه تعطیلیم.

دلم براتون تنگ شده بود.


سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.


چه سنت قشنگیه . . . به دست آوردن دلا . . .

خط کشیدن رو دفترجدول ضرب مشکلا . . .
چه سنت قشنگیه . . . کمک به مرگ غصه ها . . .
همیشه مهربون شدن . . . درست شبیه قصه ها . . .
چه سنت قشنگیه . . . چیدن هفت سین و دعا . . .
سپردن سالی که رفت . . . به دفتر خاطره ها . . .



سال نو  مبارک! :)



پی نوشت 1 : دوستان الان داشتم به لینک های وبلاگم سر میزدم . یکی از دوستام ( مهرداد ) یه اپ خیلی قشنگ کرده بود . یعنی یه عکس تو وبش گذاشته بود که حالم عوض شد. پیشنهاد میکنم شما هم برید ببینید. این هم ادرس لینک : http://manam-minevisam.blogsky.com/