آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

شال

شال the ways bandسلام دوستان . چند وقتیه با یه وب آشنا شدم . آهنگش خیلی بهم حال میده. هر بار میرم اونجا یه دو سه باری می گوشمش . میخواین شما هم برین بگوشین .اینم آدرس وبلاگ مهدی : استدلال ذهن یک دروغگو. اگه هم خواستین دانلودش کنین. لینکشو گذاشتم اینجا : برای دانلود رو شکلک این تا به تا خوشکله کلیک کنید :  متن شعر رو هم میتونید در ادامه مطلب بخونید

راستی این آهنگ همه کس پسند نیست . گفته باشم . یه موقع دانلود نکنید بعدش به نکرت فحش بدید.فدای همتون

نمی دونم چی چی نوشت : ستمگر! خمار ستمتم


ادامه مطلب ...

پادگان نظامی پرسپولیس

مدیرعامل: رویانیان
سرمربی:سردار رادان یا محسن رضایی
مربی دروازبانان:احمدی مقدم
اصلا این همه لشکر امده به عشق سردار امده.

طبق آخرین اخبار تا دقایقی دیگر سرمربی جدید پرسپولیس معرفی می شود شنیده ها حاکی از آن است که سردار رادان بیشترین بخت نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد.

روابط عمومی پادگان نظامی پرسپولیس!!!



چقدر اینروزام غمگینه؟ نوشت : یه ذره آرومم کن . . . نشون نده که سردی . . .

چوپان

چوپان قصه ما دروغگو نبود، او تنها بود، و از فرط تنهایی فریاد گرگ گرگ سر میداد، افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد، و همه در پی گرگ بودند!!



مناسبت گذشت نوشت : دیروز روز وسط سال بود . یعنی ۱۸۳ روز از سال رفته بود و ۱۸۳ روز هم باقی مونده بود . یکی میگفت وسط سال اگه دعا کنی دعات مستجابه . اما نگران نباشید . من دیروز آرزو کردم همه آرزوهاتون برآورده شه . پس با خیال راحت آرزو کنید! اما اگه زبونم لال دعاتون مستجاب نشد حتما یه حکمتی توش بوده . مثلا اگه دعا کردین که ۱ کیسه طلا پیدا کنید و یهو رفتین بیرون به جا ۱ کیسه طلا ۱ آجر خورد تو سرتون ( دوباره زبونم لال‌ ) و سرتون شکست ناراحت نشین. شاید قرار بوده ۱ دیوار رو سرتون خراب شه بعد در اثر این دعاتون ۱ دیوار تبدیل شده به آجر .


سنگ صبور غم هام به دیدنم آمد نوشت : امشب تنها با ستمگرم یکم آروم شدم

زیر نویس : ستمگر شخص نیست


الگو زندگیه داری؟

تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از آن است که مغز انسان از روابط ریاضی برای ذخیره علایق و احساسات استفاده می کند.

بدون نگاه کردن به جواب ها این تست را انجام دهید.

1- یک عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنید.
2- آنرا در عدد ۳ ضرب کنید.
3- حاصل را بعلاوه ۳ کنید.
4- دوباره حاصل را در ۳ ضرب کنید.
5-یک عدد ۲ یا ۳ رقمی بدست آورده اید.
6-ارقام عدد خود را با هم جمع کنید (مثلا اگر عددتان 52 است 5 را با 2 جمع کنید)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

حالا با توجه به عدد بدست آمده و لیست زیر ، ببینید الگوی شما در زندگیتان کیست.

1- انیشتین
2- نلسون ماندلا
3- جاکوب زوما
4- محمد علی کلی
5- تام کروز
6- بیل گیتس
7- گاندی
8- براد پیت
9- محمود احمدی نژاد
10-باراک اوباما


خسته شدم نوشت : این لینکدونی گودری رو نتونستم اونجوری که میخوام واس خودم درس کنم . بیخیالش شدم


شدیدغمگین شدم نوشت: از کسی کاری ساخته نیست . . . حتی اگر نیازمندی های همشهری هم در همه ی صفحاتش نیازم به تورا چاپ کند! می خوانی و مچاله اش می کنی . . درست مث من . . . !! 

سنگ پا قزوین

واحد مرکزی خبر: کشف اختلاس دو میلیارد دلاری در سوئیس!!


مملکته داریم؟ واحد خبر گزاری پر روئه داریم؟


پ ن : دوستان ببخشید اگه یکم دیر آپ میشه. من تا ته و تویه این گودری رو در نیارم و یه خوشگلشو واسه خودم درس نکنم بی خیال نمیشم


دلم تنگ شد نوشت : بوسیدم و گذاشتم کنار . .تمام چیزهایی را که ندارم . .
دست هایت را . .
شانه هایت را . .
محبت هایت را . .
همه را ..

یه سادگی دیگه

آدم‌های ساده را دوست دارم. همان‌ها که بدی هیچ کس را باور ندارند.
همان‌ها که برای همه لبخند دارند. همان‌ها که همیشه هستند، برای همه هستند.
آدم‌های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت‌ها تماشا کرد؛ عمرشان کوتاه است.
بسکه هر کسی از راه می‌رسد یا ازشان سوءاستفاده می‌کند یا زمینشان می‌زند یا درس ساده نبودن بهشان می‌دهد.

آدم‌های ساده را دوست دارم. سلامشان گرگی نیست!


کلی فکر کرد نوشت های یک ساده

شرلوک هلمز و دکتر واتسون

شرلوک هلمز و دکتر واتسون در سفر بودند و شب را باید در خارج از شهر میگذراندند. آنان پس از خوردن شام به چادرشان رفتند و خوابیدند. چند ساعت بعد هلمز بیدار شد و با زدن آرنج به پهلوی دوست وفادارش او را بیدار کرد و گفت: واتسون به آسمان نگاه کن و بگو چه میبینی؟ واتسون: میلیونها میلیون ستاره میبینم. هلمز: دیدن این همه ستاره به توچه میگوید؟ واتسون پس از کمی تفکر گفت: از جنبه اخترشناسی به من می گوید که میلیونها کهکشان و میلیاردها سیاره در جهان وجود دارد. از نظر طالعبینی به من میگوید که زحل در برج اسد است. از نظر زمانسنجی استنتاج بنده این است که ساعت تقریبا 3 و ربع است. از جنبه الهیات میبینم که خداوند قادر متعال است وما حقیر و ناچیزیم. از نظر هواشناسی هم حدس میزنم که فردا روز قشنگی خواهد بود. به نظر شما ستارهها چه میگوید؟ هلمز گفت: واتسون کم عقل! دزدها چادرمان را دزدیده اند!

عهد نامه ترکمانچای

سلام دوستان. امروز یه جا تو فیس بوک خوندم که :


عهد نامه ترکمانچای در روز 23 آبان ماه 1389 به پایان رسید؟
یعنی از روز 24 آبان ماه 1389 رسما" کشور آذربایجان جزء خاک ایران خواهد بود زیرا طبق این عهد نامه ایران آذربایجان را در سال 1289 به مدت 100 سال به روسیه داده بود که در تاریخ 23 آبان ماه 1389 این مدت به پایان رسید.


به نظر شما راسته؟ کسی در این مورد اطلاعاتی داره؟

اگه راسته پس چرا تا حالا هیچ اتفاقی نیافتاده؟

طبیب دل های دردمند

سلامتی اونایی که طبیب دل های دردمندن

ولی خودشون دنیای دردند


پ ن پ نوشت :

پ ن پ نوشت :

زندگی فارغ از معنی

زندگی فارغ از معنی

زندگی فقط یعنی

مثل یه مهره بازی کرده شدن

تنها مثه مرده راه رفتن 


ناز نفست شاهین