آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

سور هفت بیتی


چــو آیــد در بســاطــم قافیـه جــور


دلم خواهد رفیـقــان را دهــم سـور



چنان سوری که حتی چشم میران


نــدیــدسـت و نـبـینــد وسـعـت آن



به مــنــبــر مطــربان را تــار و تنبور


به سـاغـر سـاقـیـان را مـی ز انگور



بـــرون آرم ز دل فــــریـــاد یــــاری


دهــــم انــبـــوه دیــوان یـــادگــاری



ولــی دســت قــضــا جــیبم بُریده


تـــمـــام سـکـــه هــا از آن سُریده



از آن رو در بـــســاط آهــی نـدارم


کـه بــهــر دوستــان جشنی گذارم



به جایش هفت بیتی دل شکسته


کــنــم تــقــدیــم یـاران خـجـسـتـه



   



نا امید شدم نوشت : شعرمو واسه پسر عموم که رشته اش ادبیات بود خوندم . کلی ایراد وزنی و اینا ازم گرفت .  فهمیدم که خیلی شعر گفتن و اینا سخته . اما من کوتاه نمیام .  به جای مثنویه نکروی اسم شعرارو میزارم هفت بیتی های نکرتی . اینطوری دیگه اصل مثنویو اینا زیر سوال نمیره


دلتنگ نامه : قبول! نبودنت را باور میکنم . سلام دنیای ساکت تنهایی


خنده نامه : بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا می کردند که ناظم میاد تو با عصبانیت می گه: اینجا طویله است؟
یکی از بچه ها می گه: نه آقا اشتباهی اومدید!


مد شد نوشت : این روزا مد شده همه فخر فروشی میکنند . فخر فروشی نباشه واسه شام یه سیب زمینی بزرگ گذاشتم آبپز شه  .


هنگ کردم نوشت : چه بر سر وبلاگ آذرکده آمده؟همچنین وبلاگ زیــــبا 

ادامه مطلب نوشت : یه عکسه . حوصله داشتین ببینیدش


نظرات 22 + ارسال نظر
مهستی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

سلام محمد خان.

واقعا کار خودتونه؟

باورم نمی شه!!!

نمی دونی چقد خوشحالم .

امیدوارم موفق باشی.

سلام خانوم معلم
بعید نیس که باورتون نمیشه
خودمم باورم نمیشه
اما حالا همچین شعر خیلی درستی هم نیست که از یه مبتدی بعید باشه ها

منم خیلی خوشحالم
قربانت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

فک نکن نشناختما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

in vase axe :

مهستی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

سلام مجدد

منظورتون از کامل شدن همون چند تا نمی دونم چی چی

نوشت بود؟؟؟؟؟؟؟؟

خسته نباشید واقعا...

در مورد وب آقای غلامرضا هم متاسف شدم . منم از صبح هر کار کردم باز نشد . فک کنم....

سلام
پ ن پ ۱۰۰ بیت شعر دیگه نوشته بودم ولی نمیدونم چی شد یهو پاک شد



آخه چرا؟ وبلاگ به این پویایی
حتما اشتباهی رخ داده

هما سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

سلوممممممممممممممم
هی وای من
باز چشمه شعر استاد نکرت قلید
اره بابا!ما الان داریم عروض قافیه میخونیم بیچاره شدیم تا خود وزنو حفظ کنیم چه برسه به اینکه طبق اون شعر بگیم
بله!!اون قضیه طعمو پایه ام!!معمولا چیزای بی کلاس و کثیف خوشمزه ترن!جدی میگم

سلاممممممممم

آره آره
اونم هی میگفت قافیه عروض و اینا
اما چون املای عروض رو بلد نبودم ننوشتم

حالا چرا کثیف؟

هما سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

نه اونو یاد یه خاطره افتادم کلی گفتم!
مثلا این لواشکا هس رو پشت بوم پهن میکنن سوسکو مارمولکو اینا از روش رد میشه !خاک و الودگی و همه چی به خود میگیره خیلی باحالتر ازین مغازه ای هاس!!
اخی!یاد گرفتین عروضو چه جوری مینویسن؟؟؟؟


آره
جدا این لواشکا خیلی خوشمزس
دهنم آب افتاد

آری یاد گرفتم

مهستی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

سلام

چرا همچین فکری کردی؟

من در مورد خودم گفتم که سوء تفاهم پیش نیاد .

گفتم حالا که در مورد این چیزا مطلب نوشتم نکنه فک کنی خدای نکرده علاقه مند به این چیزا هستم .

در مورد شما هم راستش رو بخواهید نمی تونم هیچ چیز بگم .

چون من که نمی شناسمتون . ولی امیدوارم همون بچه مثبت دوست داشتنی باشی که انتظار دارم .

موفق باشی.

سلام
خب هرکی بود این فکرو میکرد

وقتی اونا تو شعر میاد دیگه مخاطب خودش متوجه میشه . . .
وگرنه حافظه تاحالا صدباره اعدامش میکردن

من؟

من پلاسه پلاسم ( پلاس = + )

قربانت

غریبه نیستم... چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://green-key.blogfa.com

ایول.زیبا بود.ایراد و وزن و اینارو بیخیال.عشق و حالو بچسب.آفرین.کوتاه نیا.مام پشتتیم.
دلتنگ نامه زیبا بود از نوع بسی.
انقد از این عکسا دیدم افسردگی گرفتم.


ممنوووووووووون
آری ادم اعصابش به هم میریزه از این عکسا

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

خنگ نیستم که !
می دونم میشناسی دیگه اسم نمی نویسم ریا نشه !!!!!
یادته واست مسابقه گذاشته بودم ... ؟!
خب تابلویه یادت نیست دیگه ، آخه من یادمه تو آلزایمر ...

اختیار دارین
این چه حرفیه
پیش خودم گفتم الان چقدر تعجب میکنی که من از کجا فهمیدمو اینا

مسابقه؟
نه اصلا یادم نیس

کوروش چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.korosh7042.com

سلامی بر تو ای استاره جاوید
به تو وارث،رسیده تخت جمشید

مهم فریاد آزادی است ایدوست
برآید از گلو شادی است ایدوست

غزل یا مثنوی ،،یا یک رباعی
به نت یا نامه یا یک شفاهی

مخاطب را تو آگاهی رسانی
زفقر دانش او شاهی رسانی

شناسانی که این ملت چه بوده است
رهایانی ز ذلت را که بوده است

بگو ئی در جهان سالار بودی
همه امت و ولی دادار بودی

خداوند زر و علم و کیاست
خدای مهر بودی و 30است

ولی اکنون به خاری در فتادی
کلاه سروری را پس نهادی

بباید از خرافاتت رهایی
ز هر چه رنگ بیگانه جدایی

چرا ؟ رنگین کمان آسمانی
تو باید قبله ی خود را بدانی

درود بر تو مهربان

سلامی چو بوی خوش آشنایی ( اینجاش از حضرت حافظه )
به دان کورش دیده در روشنایی
چو امشب شدم بسته در طبع کور
تو عفوی نما بر من اَر با وفایی

کورش جان امشب کمیت نکرت بدجور لنگیده . البته اگه لنگ هم نبود در مقابل اشعار زیباتان هیچ حرفی برای گفتن نداشت
شعر بسیار زیبایی بود

فسیل چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

عالی بود
به قیافت نمیاد شعر هم بگی

ممنون
وا
مگه شاعرا چه قیافه این؟
چهرم خیلی هم شاعرانه اس




امید چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

اگر گرمک را قابل بدانید شعر شما را تایید کرد و نمره بیست را به بهترین دکتر بلاگ اسکای تقدیم نمود

بسیار خوب بود

انچه را خواستی گفتی و در چند بیت جای دادی

درود گرمک هماره بر تو باد
قربانت

گرمک ما را قابل بداند
ممنــــــــــــــــــــــــــــون
ولی فک کنم خیلی با رافاق نمره دادی
ممنون استاد دست و دل باز خودمان

فدایت

حسین ب چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://shamejam.com

" یا نور و یا قدوس "

سلام آقا محمد ...

راستش وزن که داره ، الانم بررسی کردم ندیدم از قافیه تخطی کرده باشی ... ولی هفت بیت کمه ، اون قسمت " تمام سکه ها از آن سریده " رو خوب اومدی ...

راستی چرا سیب زمینی ، حالا نمیگم سوسیس کالباس ، یه دونه تن ماهی بهتر نبود ؟؟؟
از رفتن بی خداحافظی غلامرضا شوکه شدم ... الان بهش ایمیل میدم ببینم اوضاع از چه قراره ؟؟؟

نکرتا فعلا کاری با ما نداری ؟؟؟

با اجازه ...

سلام براری جان
همین هفت بیت هم از سرم زیاد ست
شایدم شد سبک جدید

نه تن ماهی اینا که واسه فقیراست
ما پول دارا باید سیب زمینی بزرگ بخوریم سیر شویم . ( البته فخر فروشی نباشه )

اگه از اقا غلامرضا خبری یافتید مارا هم بی خبر نگذارید

قربانت برارا

قوی سپید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام برادر...چطوری؟!! از این به بعد مثل اینکه بجای حافظا..باید بگیم: نکرتا !!..با استعداد بودی پس و ما خبر نداشتیم!!
البته به قول خودت کمال همنشین اثر کرده!!
بازم ز این کارا بکن...شعر طنز خیلی خوشم میاد...ولی خودم بلد نیستم بگم..!!

سلام
خوبم خواهر
والا من نمیدونسم استعداد دارم یا نه
حالا چند روزی سعیمان را میکنیم
اگر جواب گرفتیم که ادامه می دهیم
البته کمال همنشین دلیل اصلیه بود
به اون شعر طنزا فک کنم میگن هجو
درصصد هستم استارت اونو هم بزنم .

گل مریم پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام! تو شاعر بودی رو نمی کردی
من یه بیتم بلد نیستم بگم
زیبا و آذرکده حذف کردن! لینکای منم بودن!

تو برنداری حذف کنیا! کَلَتُ می کنم

چه عکسی بود پسر

سلام
نه نبودم و نیستم . اما دوس دارم بشم
من قبلنا حذف کردم
اما این یکیو نمیحذفم

کوروش پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.korosh7042.com

چرا باید کمیتت لنگ گردد؟
چرا باید دلت را سنگ گردد؟

همه ما دلخوش حس تو بودیم
امیدو من تورا تشویق !نمودیم

هراسی بر دل ای دکی نده تو
که ما هرگز نمی خواهیم بده تو

همه ی فی البداهه ها چو تمرین
اگر چه اسب سواری گشته بی زین

بیا جانا خموشی بی خیالشو
بدر کن از خود ت شعر و بگو نو

من اَر دیشب کمیتم لنگ می بود
دلیـلش خـوردن خـرچـنگ می بود

تو خود دانی نباشد دم به دم کوک
همان حسی که من را کرده مشکوک

اگر باشد به کف هر چند بیتی
نمیزارم به دخل ِ اوستا مِیتی

خیال کورشم باشد چو راحت
منم شعری بگویم در فصاحت

حمید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://myarghavan.blogsky.com

استاد قشنگ بود
سراسر استعدادی

استاد که شمایی


فسیل پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

نذار حسودان دور و بر (منظورم دقیق همون پسر عموی گرام است) جلو پیشرفتت رو بگیرن
بگو که خوب میگی
خنده نامت توپ بود

ای بابا
این چه حرفیه
حسود کجا بود
نیتش خیره
تا الان هم کلی باهام کار کرده وزنو اینارو یادم داده ولی خیلی سخته من حالیم نمیشه
ولی در کل منبع اطلاعاتی خیلی خوبیه
کلی بهم کمک کرده

رومینا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

چی بگم بهت ؟؟؟

تبریک؟

رومینا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

نه
باید بهت بگم یک داداش بی معرفت

بی نهایتم بی معرفت


دیگه داداش خوبی نیستی برام


بی معرفت که هستم
از اسمم معلومه
خب اخه چی بگم وقتی حرفی ندارم

و تازگی ها هم که اصلا نظرمون مهم نیس

رومینا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

نظر اونایی مهم نیست که چرتو پرت برام بلغور میکنن

یعنی تو برام چرتو پرت بلغور میکردی و من نمیدونستم


دوست دارم بزنمت نکرت

ناراحت نشو
ولی خیلی دوست دارم بزنمت
خیلی زیادم بزنمت

والا بجز از چرت و پرت اگر از نکرت دراومد اون روز روز خدا نیست

نزنی منو
نه اینکه دردم بیادا
آخه من خیلی سفتم . دست خودت درد میگیره
باور نداری از دوستام بپرس

شکسته بال جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com

وای خدا چه عکسایی بود
کلی اعصابم ریخ بهم


اعصاب منو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد