آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

سلامی دوباره

سلام من به وب لاگٍ قدیمی . .

منم همون خلاف کار قدیمی . .


خیلی دلم تنگ شده بود

یکسال از خدمتم باقی مونده

آخر هفته ها میام خونه.البته اگه زوری نگهمون ندارن . 23 که جمعه باشه منو گداشتن نگهبان ( روز تعطیل ) نگهبانی قبلیمم روز مبعث بود.

راستی دوس دارم دوباره شاعری رو شروع کنم.

دقیقا از وقتی رفتم خدمت غیر از چند بیت در مورد همون خدمت هیچی نگفتم

دعام کنید

فدا مدای همتون.


شنبه نوشت : متاسفانه گوگل این وبلاگمو ممنوع کرده . میخوام یه وبلاگ نو بزنم . اگه زدم همینجا لینک میکنم

نظرات 7 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

خیلی وقت بود نبودی
منو یاد سربازی انداختی
میدیدم این بالا سری تختم تخت های اون موقع دو طبقه بود مدتی هس نگهبانی نمی ده بهش گفتم چطوریه تو از نگهبانی معافی گفت صداشو در نیار من به سر گروهبان ریاضی درس می دم اونم در قبالش منو از نگهبانی معاف کرد منهم گفتم من کاری ندارم به سر گروهبان بگو منو اگه نگهبان می زاره پاس سه بگذاره تا شلوغش نکنم
از اون بعد من پاس سه بودم

سلام
مرسی سر زدی
آری نبودم
میدونی بدبختی چیه؟
من خودم سرگروهبانم
واسه ما هم نگهبانی گذاشتن
هر ماه یک یا شایدم 2 بار
من تو 6 ماهی که خدمت کردم کلا 1 بار بودم که کلا سرویس شدم
میخوام اگه بشه واسه نگهبانیا غیبت کنم بعد استعلاجی ببرم
راستی
تختها هنوزم 2طبقه اس

مهدی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

سلاااااااااااااااام
بابا چه عجب
می گفتی یه گاوی گوسفندی فنجی مورچه ای چیزی . . .
خب ایشالا که دیگه نزاری بری
راستی عیدتون مبازک

سلااااام
خدمت شما که دیگه عجب نیست
گفته بودم قبلا چرا گاو و گوسفند تهیه ندیدی؟

aziz جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

salam dadashiye khodam
khobi?
khaste nabashi
nemigi yeki shayad negaranam bashe ye hali azash beporsam?
ye yadi konam azash ?
toam shodi mesle dadash mahdi?
dostin dige copye ham
ishala in ye salam be salamati zodi tamom mishe
moragebe khodet bash

salam aziz
mamnoon manam khoobam
valla man sar mizanam be webetoon ama khow age nazar nemizaram dalilesh bar migarde be in ke qarar shod 1 chizio tozih bedi ke nadadi manam haminjoori hanooz montazeram tozih bedi
:D
khodaeesh dg andaze mehdi bi arefta nissam

پرچانه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

سلاااااااااااام
خوش اومدی
شعر بگو شعر بگو

سلااام
مرسی
خیلی دوس دارم شعر بگم
میترسم ذوقمکور شده باشه
زورمو میزنم و تو این یکی دو هفته ای که خدمتم شاید جوشید

سپیدبال یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام..چطوری؟..خوشحالم برگشتی..
بابا تو اینهمه رفتی سربازی هنوز یه سالشم مونده؟؟
موفق باشی..
بازم سر بزن..
منم سر میزنم غصه نخور..!

سلام
ممنون

شنیدی میگن زندگی 2 روزه؟
اما خدمت 2 ساله!!!

ثنا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://angizehzendegi.blogfa.com

سلام امیدوارم سربازیتو خوب تموم کنی.شعر بالای پستت خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی باحال بوددددددددددددددددد

در کلبه منم بازه.گذاشتمت تو لیست بوکمارک ویندوز ک باز بت سربزنم

سلام
ممنون
خوشحالم که سر زدین

ثنا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://angizehzendegi.blogfa.com

به منم سر بزنید.مام شاعریمممممم مثلاااااا

چشـــــــــــــم
مام شاعرارو دوس داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد