آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

گرگ یا . . . ؟

تق تق تق . . .

ـ شنگول و منگول : کیه؟

ـ؟؟ : منم منم مادرتون . . .

ـ شنگول و منگول : آخ جون مامان اومد . .  ( در رو باز میکنن )

ـ؟؟ : خاک بر سرتون! دکتر علی نکرت شریعتی هستم از نیروی انتظامی! بچه ها بریزید تو دیشاشونو جمع کنید .

یکی از خاطرات دکتر علی نکرت شریعتی زمانی که رئیس پاسگاه بود

نظرات 5 + ارسال نظر
امید یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

آقا دیش ما را نبرید
امانی از همسایه گرفته ایم

اگه خونه همسایتون هم بود می بردیم
فرقی نداره

شبح یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://siahnoor.mihanblog.com

قلا میگفتی دکتر شریعتی الان میگی دکتر نکرت دکتر شریعتی

دکتر علی نکرت شریعتی
گفتم یهو خدا بیامرز رجعت میکنه میاد خرمونو میچسبه

مهدی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

بله
محمد این چیزا رو از کجا در میاری تو؟ هان؟
خلاق شدیا
شیطون


به قول خودتون : هیه

باشماق دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://bashmagh>blogsky.com

نمی دونم چرا این کار ها می شه
البته من نه دیش دارم و نه موافق اون هستم آخه اگه باشه شیطون و وسوسه هاش هم هست
پس بقول معرف بهترین کار پاک کردن صورت مسدله س
نمی گذاریم و ناچاریم نگاه نکنیم
اما چمع آوری ماهواره کاری جوز چری کردن مردم نداره

منم ندارم
اما شدید با این کار مخالفم

فرشاد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام دای
حالت خوبه؟چه خبر چند وقت نبودم؟؟پسر چشمت روز بد نبیه افکار ریخته بود بهم اصلا هویت خودمو گم کرده بودم.میدونی خدای مهربون کمکم کرد برگردم و گرنه دیگه رفیقت الان سینه قبرستون داشت عذاب میکشید....
برای چی فکر کردی من شیرازی ام؟شل حرف میزنم؟
دنبال گم شدت میگردی به نام فرشاد؟خواب دیدی؟حافظ بت گفت؟ حدس میزنی؟همه موارد؟هیچکدام؟
ا واقعا؟؟

سلام
چه عجب
خب خدا رو شکر که خدا کمکت کرد
خوشحال شدم برگشتیدی
هیچکدام
فقط ای پیت واسه شیراز بود
تابلو
فدا مدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد