آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

خصوصیات اخلاقی افراد مختلف و چگونگی برخورد با انها

سلام دوستان. امیدوارم هرجا هستین شاد باشین. امروز میخواستم 1 کلیپ نجومی واستون بزارم ببنین که متاسفانه یا خوشبختانه هر چی گشم پیداش کردم. بعدا اگه پیداش کردم حتما میزارم همینجا. اما امروز دلم میخواست اپ کنم .

ترم پیش یادمه دکتر فرهنگ یه سخنرانی تو دانشگاهمون داشت که موضعش خیلی جالب بود. یه چیزی تو تو مایه های خصوصیات اخلاقی افراد مختلف و چگونگی برخورد با انها. منم چون خیلی خوشم اومد و گفتم شاید شما هم تاحالا این بحث رو جایی نخوندید یا نشنیده باشید اپ امروزمو به همین موضوع اختصاص دادم.

البته اینارو تقربا از زبون خود دکتر فرهنگ می نویسم( اونروز نتونستنم سخنرانیو ظبت کنم اما الان تو نت سرچ کردم خوشبختانه پیدا شد )

تحقیقات علمی نشان میده که ۳/۴ عمر هر انسان یا ۷۵% عمر هر کدوم از ما صرف ارتباط با دیگران میشه. ولی فقط ۱۰% از ما میدونیم که چگونه با دیگران برخورد کنیم و ۹۰% مون بلد نیستیم و چون ارتباطهامون درست نیست در خانواده و دانشگاه و محل کار و… دائم دچار مشکل میشیم و از هم گله داریم.

به همین خاطر هم یه مدل ادم شناسی رو میخواهیم اینجا مطرح کنیم که تو ارتباط با دیگران شاید بهتر عمل کنیم.

آدمها رو میشه به 4 دسته تقسیم کرد:


1 . بصری ها

2. سمعی ها

3. لمسی ها

4. جنبشی ها


حالا خصوصیات هر کدوم از افراد این چهار دسته:

( از اینجا به بعد دیگه تو قلم دکتر دست نمیبرم )


1. بصریها :


بیشتر به کیفیت آنچه که می بینند دقت می کنند وقتی حرف می زنند حرفهایشان در ارتباط با دیده هایشان است هر چیزی را که در ارتباطش صحبت می کنند تصویرش را در ذهنشان می بینند. چون تصویر آنچه که می خواهند بگویند در ذهنشان می بینند و بعد می خواهند در مورد آن صحبت کنند و سرعت کلام خیلی کمتر از صحبت تصویر همه تلاششان را بکار می برند تا سرعت کلامشان مساوی باشد با سرعت تصویری که در ذهن می بینند بنابرین بصریها تند صحبت می کنند و بریده بریده سر و ته کلمات را می زنند هجائی صحبت می کنند چون با تند صحبت کردن هم سرعت تصویر و کلامشان یکی نمی شود برای همین موقع صحبت دستها را تکان می دهند . بصریها حرفهای که می زنند با حرکت دست به تصویر می کشند چهره آدمها را بیشتر از تن صدای آنها به خاطر می سپارند با نگاه کردن به شما می فهمند که تأیید شان می کنید یا تکذیب .


2. سمعی ها :


بیشتر در ارتباط با آنچه که شنیدند صحبت می کنند به کیفیتهای شنیداری بیش از کیفیتهای دیداری دقت می کنند کلام آدمها و طنین صوت آنها را خوب خوب به خاطر می سپارند . بسیار شمرده و رسا صحبت می کنند . شناسایی آنها آسان است مثلاٌ وقتی کار می کنند زیر لب آواز می خوانند هر چه سرعت آواز بیشتر کار تندتر و هر چه سرعت آواز کمتر باشد کار کندتر است به شدت در طنین صدا دقت می کنند مثلاٌ سر کلاس به دوستش می گوید اینجای درس مهم است چون صدای استاد رفت بالا برای اینکه بفهمند شما صادقید یا نه از تن صدایتان می فهمند صداقت دارید یا نه.


3. لمسیها :


به کیفیتهای لمسی توجه می کنند معمولاٌ بدنی سست دارند شق و رق نمی ایستند . خیلی آرام و رمانتیک حرف می زنند خیلی با احساسند رمانتیک ترین انسانهای روی زمین هستند بیشتر کسانی که شعر می گویند لمسی هستند به شدت از اینکه آنها را حل بدهند یا تنه بزنید متنفرند خیلی شلن.


4. جنبشیها :

آدمهای که آرام و قرار ندارند دائم ورجه ورجه می کنند همیشه در حال جنبش و کار و تحرک هستند . جنبشیها و لمسیها درصد کمی از انسانهای روی کره زمین هستند.



  اگر می خواهید بدانید یک نفر کدامیک از این ۴ گروه است از او بپرسید :تا حالا جایی رفتی که به تو خوش بگذرد. بعد از او بخواهید تعریف کند تعریف او را لو می دهد که چگونه است مثلاٌ اگر بگوید سیزده به در اگر از هر چیزی که دیده تعریف کند می شود بصری . سمعی می گوید: صدای باد صدای آب اینقدر خوب بود وای موسیقی طبیعی . لمسی: رفتم زیر سایه درخت صورتمو گذاشتم روی چمن ها باد صورتمو نوازش می داد. جنبشی : اول رفتیم بالای درخت گیلاس خوردیم تاپ بازی فلانی رو گرفتیم انداختیم آب .



      همه ما هر چهار گروه هستیم هیچ انسانی فقط یکی از اینها نیست ولی یکی از خصوصیت پر رنگ تر است بیش از ۵۰ درصد .


وقتی از یک بچه سر کلاس می خواهیم درس بپرسیم به بصری باید بگوییم برو پای تخته و بنویس زیباترین جزوء های عالم مال بصری هاست به سمعی باید بگوییم بیاد اینجا و بایسته و درس جواب بده چون او می تواند . به لمسی باید بگوییم بیاد جلو بشینه روی صندلی شما و درس جواب بده و شما بایستید چون اون شله و نمی تواند بایستد به جنبشی بگویید بیا جلو و راه برود و ورجه ورجه کند و درس جواب بدهد .



چگونه با این چهار گروه روبرو بشویم ؟


جگونه با آنها برخورد کنیم که برایشان جالب باشد؟


لمسیها :

دستشان را به گرمی فشار دهید نه به محکمی با لمس ملایم بسیار بسیار خوشحال می شوند وقتی با آنها حرف می زنیم کمی شل باشیم وآرام صحبت کنیم از جملات قشنگ و شعر استفاده کنیم ، دوست دارند چون خیلی احساسی هستند .


سمعیها :

از آنها تعریف و تمجید و تحسین کنید کنایه و طعنه نزنید به هیچ وجه تن صدایتان را بالا نبرید محترمانه ، دوستانه و رسا صحبت کنید از عبارات نغز استفاده کنید از قصه و داستان و مثال استفاده کنید صحبت فصیح و دلنشین برایشان جالب است .


بصریها :

به احترام آنها از جایتان بلند شوید چون آن چیزی که می بینند برایشان دلچسب است به آنها لبخند بزنید با حرکات صورت نشان بدهیداز اینکه پیش آنهائید خوشحالید با بصریها پر شورو هیجان صحبت کنید کمی تند صحبت کنید و دستتان را تکان بدهید(با فرم دست همراهی بکند) با جملاتی که می گویند کادو بدهید با کاغذ کادو قشنگ هیچ چیز مثل نامرتب وشلخته بودن شما آنها را عصبانی نمی کند . اگر ببیند لباس شما کثیف است می خواهد در برود به نحوه پوشیدگی و آراستگی شما دقت می کند.


جنبشیها :

با آنها مثل بصریها برخورد کنید بعلاوه اینکه با جنبشیها باید راه بروید و حرف نزنید و حرکت کنید .



 نکته ی مهم برای اونایی که قصد ازدواج دارند: ( اینجا کلام دکتر رو با کلام یکی دیگه مخلوط کردم )


موفق ترین ازدواج ها آن است که هر فردی با هم گروه خود ازدواج کند. در غیر اینصورت:


- سمعی ها می توانند با بصری ها ازدواج کنند.

- بصری ها می توانند در گام اول با جنبشی ها و در گام دوم با سمعی ها ازدواج کنند.

- جنبشی ها با بصری ها بهترین حالات ازدواج را دارند.

- لمسی ها با هیچ گروهی مگر با هم گروه خود خوشبخت نمی شوند.



و در آخر پیشنهاد خودم:

لمسی ها به هیچ عنوان با جنبشی ها ازدواج نکند!!.


فدای همتون.



پی نوشت 1 : من خودم جزء گروه سمعی ها هستم.



نظرات 53 + ارسال نظر
عزیز جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

سلام
خوبی؟
زیاد بود نتونستم بخونم
حتما میخونمو نظرمو میگم

سلام
ممنون
پیش بینی میکردم

مهسا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلااااااااااااام خوبی؟
خوش میگذره؟
ممنون که خبر دادی اپه جالبی بود تا به حال درباره ی این خصوصیات چیزی نشنیده بودم
فعلا

سلام
ممنون
خوشحال شدم که جدید بود واست

پری وش جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

کو آهنگت؟

در این مورد آقا سید بهتر می گه

اینم آدرس وبلاگی که همه اونجا جمعیم!!!
http://www.daniyalemoain.blogfa.com/


بیایی اونجا خوشحال میشیم ببینیمت

شما کد آهنگ رو هم بلدید درست کنید؟

سلام
اهنگم همینجاست دیگه
اما باید فلش پلیر رو سیستمتون نصب باشه

اقا سید کیه؟
چی میگه؟
در کدوم مورد؟
حتما میام اونجا

بله
کد هم میسازیم

مهرداد جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من احتمالا باید جنبشی باشم!!!!!
حالا زن بصری از کجا پیدا کنم؟؟

سلام
یعنی مگه الان یخوای زن بگیری؟
خب بصری که زیاده
جنبشی کمه

پری وش جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

یه سوال
چطوری عکسهایی که توسط موبایلم گرفتم رو بذارم توی وبلاگم؟
آخه حجم این عکسا زیاده چطوری کمش کنم؟

سلام
امدم

باران زده جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://seafree.blogfa.com

سلام .راستش طولانی بودها ولی همشو خوندم چون واقعا جالب بود مر۳۰ خبرم کردی

آقا مهدی نیستش کجاست شما میای اونمیره اون میاد شما میری واااااااااااااااااااا

چه گناهی برام جالب بود من نیز مست تلخی زندگیم وشیرینی ندارد چاشنی اش

سلام
ممنون
مهدی هم هستش
منم دیگه تقریبا همیشه هستم
گناه ازاد
راستش چه خوب میشد داشتیم

باران زده جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://seafree.blogfa.com

کلا اهنگ خوشمله ها

نظر لطفتونه

باران زده جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ http://seafree.blogfa.com

وایییییییی خدا من کدوم دسته ایممممممممممم

خب یه خاطره واسم تعریف کن تا خودم بگم جزء کدوم دسته ای

الهام جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.asemuneeshgh.blogsky.com

سلام آپه خیلی خیلی جالب و مفیدی بود مرسی

سلام
ممنون
نظر لطفته عزیز

سپیده جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://spd95.blogfa.com

سلام
جالب بود مرسی خبرم کردی.

سلام
ممنون که اومدی عزیز

مهدی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام
شرمنده
الان سرم شلوغه باید زود برم خواستم بگم با این که من هر جهار تا را با هم هستم اما بصری هم هستم بیشتر

سلاااااااااااااااااااااام
خوبی؟
اما به نظر منکه لمسی هستی

پری وش شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
صبح بخیر

خب دیدی من بی سوادم!!!

من نمی تونم آهنگو بگوشم!

از راهنماییتون ممنونم

سلام
خواهش
این حرفا چیه
خب واسه این که فلش پلیر رو مرورگرتون نصب ابشه میتونین گوش کنین.
یعنی کلا برای دیدن و شنیدن فیلم ها و اهنگ های فلش هم ( مثلا سایت یوتیوب و . . . ) هم فلش پلیر لازمه

الهه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

سلام سمعی جان !
خوبی ؟
میسی که اپ کردی !
می گم سمعی همشو خوندما ! اگه برم الان استاد ضایعم کنه تقصیره تو می شه بعد می یام دعوات می کنم !!!
کلا اینقدر شخصیتم خاصه ! کلا یدونه ام !!!!!
هیه
بعد می یام از خودمم تعریف می کنم یکم !!!
خب .
بای !

سلام لمسی جان
میدونی
حس ششمم میگه مه شدیدا لمسی هستی
وا
مگه میشه استاد دانشجو دختر جماعت رو ضایع کنه؟
بای

پری وش شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام مجدد

خب اگه بخوام این عکسا رو با فرمت gif سیو کنم که کیفیتش میاد پایین!

مث همینایی که الان توی وبلاگم گذاشتم برا این چکار کنم؟

سلام
حالا چرا با فرمت جی ای اف؟
واسه لوگو وبلاگتون میخواین؟
یا اینکه تو پست ها میخواین بزارین؟
اگه واسه پست ها میخواین که بهتره با فمت جی پی جی سیو کنید
اکا اگه واسه لوگو میخوایین . خب باید بگم که پینت یکم جی ای اف ها رو برفکی میکنه
با ید با فتو شاپ سیوش کنی
اگه سختته عکس مورد نظرتو برام بفرست درستش کنم

پری وش شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

می گم یه آهنگی هست که اسمشو نمی دونم!!!
خودم اسمشو گذاشتم باحال!!!

ولی فک کنم از یاسین احمدیه!!
که اولش می گه
یادته که گفتی می خوام تنهات بذارم
فکرشو نکردی منم خدایی دارم
من که می دونستم دوباره بر می گردی
......

اینو کدشو می تونید برام بگذارید!

البته بدون اون فلشی که گفتید!!!!

بله
اسمش اینه : تو رو راست نبودی از البوم چشم های بی سو ( یاسین احمدی )
تو سیستمم اهنگشو دارم اما هرچی میگردم و سرچ میکنم پیدا نمیشه
( بین حدودا 40 هزار تا اهنگ!! )
تو اینترنت هم همه لینکاش خرابه
اما حتما پیداش میکنم

سمانه شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.setaiesh69.blogfa.com

سلام..
خوبی؟
آپت خیلی جالب بود
خوشم اومد..


___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

سلاام
ممنون
نظر لطفتونه
خوشحال شدم اومدی
قربانتــــــ

باران زده شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام من اومدمممممممممم من جزو هری ویرایم ها

نه اهنگم هست هااااااااااااااااا

سلاااااااام
خوش اومدی
جزو کدوما؟
بخدا متوجه نشدم

مهرداد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

سلام
الان که نه...
کلی گفتم

سلام
ای شیطون . . .
من که میدونم

مهدی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://sange-sabor.blogsky.com/

سلامی چو بوی خوش آشنایی
این سلام کید کوک ماست
یادت هست که دارم چی میگم؟؟/
خب خوبی؟
محمد بدو بیا دیگه
آخه آپم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هواداران دانیال معین آل داود یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.daniyalemoain.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
سپاسگذارم بابت حضورتون در وبلاگ
اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید

راستی مطلب جالبی بود باید بیشتر بهش فکر کنم


موفق باشید

سلام
ممنون
نظر لطف شماست
منم خوشحال شدم اومدین
تبادل لینک هم
قربانت

الهه یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

نه خیلی اشتباه می کنه حس ششمت !!!
هیه !
اره یه بار ضایع شده بیدم !!!
یه سوال پرسیدما فقط
از مهدی بپرس برات تعریف کنه !!!

علیک سلام
الانم یکی بهش اضافه شد
چشم

الهه یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

دقیقا جنبشی هستم .
بعدشم می خوره بصری باشم !
فقط ابدا سمعی نبیدم !!!
می خوای بیشتر توضیح بدم ؟!

نه توضیح بده
وا
مگه سمعی بده
اما من که چشمم اب نمیخوره جنبشی باشی
لمسی

مهدی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://sange-sabor.blogsky.com/

به اندازه قلیون دوست دارم اگه گفتی چرا؟ ق?>برای قشنگیت ل?>برای لبخندت ی?>برای یکی بودنت و?>برای وفایت ن?>برای نگاهت

سلاااااااااااااااام
ما بیشتر
من به اندازه نادر

حیدری یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.khabarnameysabz.blogfa.com

سلام . آخرین خبرها رو هم بدون سانسور در کلبه کوچک من بخوونید . فقط اینکه مجبور شدم واسه فرار از فیلتر چند خبر هم از رسانه های داخلی بذارم . خوشحال خواهم شد اگه سر بزنین . سبز باشی و پاینده

سلام
ممنون

باران زده یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

من هیری ویرم ها خوب دیگه وااااااااااا

منظورم عشق ادم به ادم است حیوان هم خصوصیا ت را دارند .

آهنگ هست به خدااااااااااااااااااااا

اوکی
اما اخه قناری و . . .
هر کدوم معنا هاشون فرق نمیکنه؟

مهرداد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

ببین من الان داشتم سر سری یه نگاه مینداختم به یه نکته عجیب پی بردم!!!

هم تو باید زن بصری بگیری هم من!!!!!!!!!

سلام
نه نه
منو الکی وارد اینجور قضایا نکن
من اصلا زن نمیگیرم
به قول بچه ها : ازدواج تعطیل
حالا یو بگرد دنبال بصری
اما بصری ها هم زیادن
هم تابلو
مثلا اینکه اگه دستاشونو بگیری دیگه نمیتونن حرف بزنن
اخه موقع حرف زدن همش دستاشونو تکون میدن

عزیز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خسته نباشی
بالاخره خوندم زیبا بود مسییییی

سلام
ممنون
شما خسته نباشین
بازم خسته نباشی

مهدی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://sange-sabor.blogsky.com/

سلام سلام
صدتا سلام
خب خوبی؟
محمد دیشب اومدم وبت دیدم قالبتو عوض کردی الان اومدم دیدم دوباره اینه اما دیشب یکی دیگه بود باور کن!!!!!
یعنی من اشتباه کردم؟؟؟
فکر نکم
دلم برات تنگ شده
چشمت چطوره خوبه؟
هنوز میسوزه؟
اخی نازی
خب خوبی؟
منم دیروز نرفتما یونی
هیه
اصلا حالو حوصله نداشتم بارون هم که میومد دیگه شده بود قوز بالا قوز
خب خوبی؟
بسته دیگه زیادیت میشه بخوام برات بازم بنویسم
میترسم پررو بشی و . . .
البته نه این طوریام نیست شوخی کردم هنوز . . .

هیه
موفق باشی داداش گلم
بای بای

علیک سلام 100 تا علیک سلام
خب خوبم
آره
خودم عوض کرده بودم
اخه قاطی باطی شده بود
دوباره درستش کردممن بیشتر
نه چشمم بهتره
عادت کردم
بله
نوبت منکه میشه زیادیم میشه هان؟
اگه منم از خطه ی سبز ایران بودم چی میشد

مهسا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلام خوبی محمد عزیز؟
اپ کردم تونستی بیای خوشحال میشم
فعلا

سلام
ممنون
بله
حتما میام
قربانت

samira دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

slm.man fek konam jonbeshiam.va3 mamanamam goftam goft jonbeshiam.kheili jaleb bod.mer30

سلام
به به
اینگار چنبشی ها زیاد تر از همه هستن
اما امار کل میگم جنبشی کمترین افراد هستن
نمیدونم
ایول جنبشی
قربانت

samira دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

man b esme alode linkidamet

ممنـــــــــــــــون
منم با نام آخرین بار لینکیدمت

عباس دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

سلام.من به اسم وبت لینکت کردم.دوست داشتی تو هم به اسم
***ظهور دجال*** لینک کن.
بای.

سلااام
به به
عباس اقا
ممنون بابت لینک
منم لینکیدمت
قربانت

عزیز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

باران زده سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

آهنگ هست یوهو

مر۳۰

وای تربیت قبول شدن خرخونی میخواد مخم ترکیده دیگه

خوش بگذره به شمام بای

سلام
اهنگ نیست
امیدوار باش
حتما قبول میشی
قربانت

هواداران دانیال معین آل داود سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.daniyalemoain.blogfa.com

سلام
شما هم لینک شدید

موفق باشید

سلام
ممنووووووووووووووون
قربانت

سام سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.greedy.blogsky.com

سلام داداش محمد گل گلاب
به به چه وب عالی دستو پا کردی خیلی خوشکله وجالب کار شده
اولش معذرت میخوام از اینکه این چند وقته نبودم شرمنده داداش درگیر درسو کارای شخصیم شدم و همین باعث شد از نت دور بشم البته برا مدت کوتاهی
خب حالا بریم سر وقت دعوا ...
ببینم کجا بودی تو ؟ چرا یه خبر نمیدادی؟ چرا آف تو یاهو جواب نمیدادی؟
نمیگی یه رفیقی داریم ؟ اخه خبری پیغامی چیزی حسابی از دستت کفری بودم جلو دستم بودی یه برخورد فیزیکی باهات میکردم ( شوخی کردم اما خیلی بیمعرفتیه یهو بری و خبری ازت نشه اونم یه مدت طولانی)
در کل خوشحالم از اینکه برگشتی
امشبو این چندروزو بیشتر از همیشه مراقب خودتون باشین به مهدی گفتم مراقب تو باشه به توام میگم هوای مهدی رو داشته باش
خوش باشین همیشه
مرسی که سر زدی بهم
عشق به صفات

یا حق

سلاااااااااام
به به
چه عجب
ممنون داداش
نظر لطفته
دشمنت شرمنده
خودم حدث میزدم
خب در مورد دعوا حق داری
اصلا خودمم اسممو گذاشتم نکرت واسه همسن چیزا
چشم
واسه 4 شنبه سوری؟
من خودم 1 بسته پاکت فریزر خوب خریدم شب با بچه ها جمع شیم باد کنیم بترکونیم
نوکرتم
فداتــــــ

پری وش سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام

ممنون میشم
دارم با بابینی م کنار میام ولی خیلی سخته
پذیرش عمل دوباره رو می گم

سلام
خواهش
میدونم سختته
اما تو صبرشو داری
100%
مطمئن باش
چه عمل کنی
چه عمل نکنی

پری وش سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

یه چیز دیگه هم هست!

چرا من لوگوی وبلاگمو عوض کردم ولی برا خودم وقتی وبمو باز می کنم نمیاد؟!!!
همش همون عکس قدیمیه است

اهان
کافیه یه رفرش بزنی
تو صفحه وبت یه f5 بزن حله

عباس سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

سلام.اون وب قبلی ها همه پاک شدن به جزوبلاگ ابادان
که به این ادرس منتقل شد:
www.loveabadan.blogsky.com
این وبلاگمم اسمش ظهوره دجاله.

سلام

چرا اونا رو حذفیدی؟
اونوقت چطور انتظار داشتی من بتونم پیدات کنم؟
بیخیال
نه با دجال مشکلی ندارم
همینجوری برام جالب بود بدونم که از بین این همه چیز گرا به خر دجال گیر دادی همین
البته موضوع خوبیه مثل خودت
فداتــــــ

باران زده سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام دیدی هست هه یوهو

مر۳۰

خدا کنه

موفق باشی

سلام

ممنون
شما هم همینطور

عباس سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://zohuredajal.blogsky.com

خواهش میکنم.اوا حذفیدم.ولی بعد با همون آدرس یکی درست کردم.و آدرس وبم رو گذاشتم توش.

اها
اوکی

هواداران دانیال معین آل داود سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.daniyalemoain.blogfa.com

سلام
عذر تقصیر
من با همون نامی که فرمودید لینکتون کردم اما پری وش.............

سلام
خواهش
من نمیدونم
هر طور راحتین

پری وش سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
من اگه آپلود کردن بلد بودم که می شدم مخ اینترنت!
نمی دنید ما بی صواطیم!

در مورد نظرتون توی وبلاگ هوادارای آقا سید
بچه جان این اسم عجیب رو بگذاره یکی بیاد ببینه واسه سید خراب میشه دیگه فک می کنه چیییییییییییییی شده!!!!
قبلا هم بهتون گفته بودم ما هممون اونجا جمع میشیم و موضوع شخص آقا دانیاله! بعد هم همه میان وبلاگ من و در مورد نوشته هام می نظرن!
از وبلاگ من می ریم وبلاگ مبیناجون
و به این ترتیب همه با هم شب نشینی داریم

خونه ی دوستی که قشنگ تره شما نمی تونید با خودتون کنار بیایید دیگه خواهشا وبلاگهای ماها رو خراب نکن!!!

از قدیم قم و شب و چارشنبه سوریش نگفتید؟!

سلام
تو همین جایی که تو بلاگ اسکای میخوای متن بنویسی زیر کادری که متنو توش مینویسی نوشته:
( برای انتشار فایل‌ها و تصاویر خود در وبلاگتان از سایت www.picofile.com استفاده نمایید )
خب روی لینک پیکو فایل کلیک میکنی
بعد که باز شد . از اون ابزار های بالا روی ارسال فایل کلیک میکنی . بعد انتخاب فایل رو میزنی . بعد فایل مورد نظرتو انتخاب میکنی . بعد از انتخاب . چند لحظهصبر میکنی تا اپلود فایل تموم بشه
تموم که شد ادرس فایل رو تو یک کادر که روبروش به فارسی نوشته : آدرس.
بهتون میده
که اون میشه ادرس فایل اپلود شده
.
فک کنم الان شدید مخ اینترنت.

و در مورد نظرم تو وبلاگ هوادارای سید. باید بهتون بگم که شما بهم گفتین یه سر ائنجا بزنم
منم سر زدم و گفتم شما معرفیم کردین.
بهد ایشون نظرمو در رابطه با تبادل لینک خواستن
من هم موافقت خودمو اعلام کردم و لینکشون کردم
و گفتم که منو با نام وبلاگم بلینکند . که دیدم منو با یه نام دیگه لینکیدند.
که گفتم شما اونو از کجا بلدین.
که بعدن خودشون همون اسمی رو که گفته بودم رو زدن.
حالا اگه این اسم واسشون بده . میتونن لینک منو حذف کنن. منکه مجبورشون نکردم. خودشون پیشنهاد دادند.
ضمنا من خودم شما رو لینک کردم . و اصلا هم ازتون نخواستم منو لینک کنین . و اگر ادرس این وب منو با نام وبلاگ قبلی لینک کردین . ازتون می خواهم که لینک رو حذف کنین. دلم نمیخواد جایی با اون اسم لینک باشم.
من وبلاگ کسی رو خراب نمیکنم. الوده و نکرت. همینه که هست . وبلاگ خودمه . اختیارشو دارم . اگه خراب میشید حذفش کنین!!

اگه هم اسمم تو نظراتتون وبلاگتونو خراب میکنه . میتونین نظراتمو تایید نکنین!

از قدیم قم نمیدونم. اما ۴ شنبه سوریه سوت و کوری داشت . حداقل اطراف محله ما که حتی صدای یه ترقه ی کوچک هم نیومد.

مهسا سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلاااااااااااام خوبم خوبی؟
تنبلی درد بسیار بدیه ولی دارم رو خودم کار می کنم که این صفت مزخرف رو از خودم دور کنم
اره درسته رودربایستی ولی خیلی سخته همون رودرواسی بهتره
ممنون از لطفت
فعلا

سلام
ممنون
منم زیاد از این خصوصیتم خوشم نمیاد
قربانت

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ

Slm.mer30

سلام
قربانت

ترانه بختیاری چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://parastoo33.blogfa.com/

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم



تو تنها نیستی



تو را از یک پنجره

که بسوی دیار آسمان باز می گشت گرفتم

پرهایت را بسویم گشودی

و عارفانه تمثیل بی قراری چشمانم را بر فانوس لحظه هایم رنگ زدی

تو یک حادثه نیستی

تو یک بارش خنک

بسان نسیم از شبدرهای خاموش دیار رستن

تا عبور گیج قاصدک تنها یک آرامش

همراه با سکوت منی

میشناسمت

با تو از آغاز رویش شکوفه های احساسم

تا بدینجا دیار بی قراری وسکوت آینه ها بوده ام

با تو در شبهای آرامش و اوج گریه وعشقم گفته ام

تو تنها نیستی

با منی در لحظه های پربار شادمانگی

واوج بی صبری وصادقانه گریستن

چگونه بسرایمت که از بارش قاصدکهای احساسم نترسی؟

به خدا شنیده ام صدای گامهایت را

خیلی شبها بر بام دلم

نمی دانم قاصدکها چگونه ازرویای سبزت عبور می کنند؟

اما می دانم که تو تنها تمثیل عارفانه یک سیبی

که نقش میزند به سادگی اندیشه های من

اینهمه را در روز میلادت برایت می خوانم

تا که بدانی پروانه های سکوت احساسم

بر کوچه های خیالت به ذلتنگی می گریند

یا که بدانی پنجره ام همیشه برایت باز است

تا پرهایت را بسویم بگشایی

صادقانه اعترافم را به قاصدکها سپردم

تا به تو بگویند

که ماهی دلم در دریای وجودت شناور است

در انتظار آبی شدن

از تو می خواهم که خاکستری دلت را

به آبی عشق بسپاری

گلهای سپید خاطراتم را به تو تقدیم می کنم

و در آخر پرها یت را می بوسم

از پنجره ام رهایت می کنم

تا در آسمان آبی به پرواز درآیی....

سلام
ممنون از تبریک و شعر زیبا
اما هنوز که عید نشده
خیلی عجله داریا
عید شما هم مبارک!
قربانت

مهدی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://sange-sabor.blogsky.com/

+

سلااااااااااااااااااام

لیلا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.art-moradi.mihanblog.com

سال نو مبارک

سال ن شمام مبارک!

پری وش چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

ببخشید آ بازم یه آدرس دیگه هم هست
آخه این آهنو هم خیلی دوست دارم
اینم میخوام!!!!

http://s1.picofile.com/file/6442970820/pele_pele.mp3.html



ببین فقط به این طریق فلش ملش نباشه ها
چون همچنان ما آهنگ وب شما رو نمی شنویم!!!
منظورم هر دوتا آهنگ درخواستیه!!!!!


ممنون

خواهش
این هم حله

samira شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

shayad havasam nabode esmamo benevisam vali u az koja fahmidi manam?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد